نماد فیس بوک SHARE توییتر iconTWEET نماد پاکت نامه الکترونیکی وقتی 29 ساله بودم به نیروی دریایی پیوستم تا روانشناس شوم. در 7 آگوست 1999 من کری کندی ، شهروند استاندارد ایالات متحده و دانشجوی کارشناسی ارشد با مشکلات مالی بودم. در 8 آگوست 1999 ، من LT کری کندی ، افسر نیروی دریایی شدم. انتقال از افسر غیرنظامی به افسر نظامی بسیار بزرگ است و هیچ کس نمی تواند انتظار داشته باشد که شما درباره همه تغییرات زیادی که قرار است اتفاق بیفتد فکر کنید. یک چیزی که هنگام سفارش به آن فکر نکردم این است که مردم مرا به عنوان خانم خطاب می کنند. جایی که من بزرگ شدم ، معلمان و مادربزرگهای شما خانم هستند (با فرض اینکه بهترین رفتار خود را انجام می دهید) ، نه دانشجوی تحصیلات تکمیلی. این باعث ناراحتی من شد میشل کوستر ، با اجازه یک زن LT سلام و احترامی را از یک ملوان مرد سربازی برمی گرداند. معلوم نیست او را آقا یا خانم صدا کرده است. منبع: میشل کوستر ، با اجازه بنابراین ، تصور کنید که اولین باری که کسی با من آقا تماس گرفت تعجب من را بر عهده داشت. در مسیر ادغام کامل زنان در ارتش ، یک رشته دائمی از رویدادهای فرعی وجود دارد که بیانگر وضعیت آن ادغام است. و هیچ کس شما را برای بیشتر اینها در آموزش افسر آماده نمی کند. اگر زن هستید ، یکی از این موارد نامحسوس این است که شما را آقا صدا می کنند. قطعاً در ایمیل ها ، جایی که دیده نمی شوید. بلکه به چهره شما چرا کسی یک افسر زن را آقا صدا می کند؟ اولین باری که به من آقا گفتند ، باید صادقانه بگویم ، من بسیار متحیر شدم. من یک ستوان بودم ؛ مدت زیادی بود که خدمت نمی کردم. من هنوز عادت نداشتم که به من خانم گفته شود. من خطاب به ملوان سرباز ثبت نام کردم (اعتقاد دارم که گفتم: "هوم ، آخرین باری که چک کردم ، من یک خانم بودم") ؛ او قرمز روشن شد ، عذرخواهی کرد ، من را خانم صدا کرد و سپس به کار خود ادامه داد. من زیاد به آن فکر نکردم ، تا اینکه دوباره اتفاق افتاد ، ملوان متفاوت. و سپس یک دوست زن که به وضوح باردار بود و لباس زایمان بر تن داشت ، آقا نامیده شد. چرا در دنیا به ما آقا می گفتند؟ برخی نشانه های کاملاً واضح وجود داشت که ما همسر نداریم. پدیده آقا زمانی عمیق تر بود که من در یک فرمانده دریایی مستقر شدم. آنچه سرانجام فهمیدم این بود که ، آنها به من نگاه نمی کردند ، ارزیابی آگاهانه ای انجام می دادند و سپس تعیین می کردند که مرا به عنوان خانم یا آقا خطاب کنند. تفنگداران تازه کار خود را دنبال می کردند ، به دستگاه درجه بندی نگاه می کردند و رفتار استاندارد آنها را داشتند. وقتی این را فهمیدم بخشی از من سپاسگزارم. آنها اول من را به عنوان یک زن نمی دیدند ، آنها با من مثل هر افسر "عادی" رفتار می کردند. هورا ، گامی به سوی برابری و فراگیری! و البته ، بخشی از من متلاشی شدم ، زیرا طبیعی بودن در ارتش با مرد بودن تعریف می شود. دوباره خراب شد افسران نظامی زن در مورد اینکه آقا نامیده می شوند چه باید بکنند احساس متفاوتی دارند. حالا اجازه می دهم هر بار بلغزد. من احساس می کنم که ما به طور طبیعی در مسیر درست حرکت می کنیم و این خود نتیجه خواهد گرفت. با این حال ، گذاشتن سرسره آن موضع همه زنان در ارتش نیست. دیگران وقتی این اتفاق می افتد معمولاً مردان (و زنان دیگر!) را اصلاح می کنند. هیچ یک از این دو روش درست یا غلط نیست.