ملت درگیر انتخابات ریاست جمهوری بر خلاف انتخابات دیگر در تاریخ است ، با شکاف های عمیق سیاسی ، اقتصادی در معرض خطر و همه گیری جهانی پایدار.

علاوه بر این ، اطلاعات سیاسی و اطلاعات غلط به صورت آنلاین زیاد است. از آنجا که هر کسی می تواند هر چیزی را در اینترنت ارسال کند ، بسیاری از افراد در هر دو حزب سیاسی عقاید و قضاوت خود را بر اساس اطلاعات نادرست بنا می کنند.

در این فضای آشفته ، مردم به وضوح می کوشند یکدیگر را ترغیب کنند تا به نامزدی که به نظر آنها بهترین کشور است رای دهند. غالباً ، این اقناع در بحث های آنلاین رخ می دهد.

در مورد بهترین استراتژی ها برای تغییر عقیده افراد شواهد زیادی وجود ندارد. اما چنهاو تان ، استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه کلرادو ، مقاله ای را در سال 2016 منتشر کرد که سعی در شناسایی استراتژی های مثر برای تغییر نظر دیگران دارد.

محققان برای جمع آوری داده ها برای این مطالعه ، مکالمات آنلاین را در فرومی تحت عنوان "ChangeMyView" در انجمن اینترنتی Reddit مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. در این مجمع ، شرکت کنندگان اعتقادات خود را ارسال کردند و دیگران را به تلاش برای تغییر عقاید دعوت کردند. (توجه به این نکته مهم است که افراد حاضر در مطالعه دیگران را به تلاش برای تغییر دیدگاهشان دعوت می کنند ، این کار آسان تر از تلاش برای ترغیب شخصی است که برای ایده های جدید باز نیست.) از این رو ، آنها یک نماد دلتا - که شخصیت یونانی برای نشان دادن تغییر استفاده می شود - ارسال می کنند و توضیح می دهند که چرا آنها نظر خود را تغییر دادند.

با تجزیه و تحلیل انجمن ، محققان ویژگی های خاصی را یافتند که احتمال تغییر نظر وی را برای پوستر اصلی بهبود می بخشد.

قبل از ادامه کار ، توجه به این نکته مهم است که 70 درصد از افراد در مطالعه هرگز نظر خود را تغییر نداده اند - و این از یک انجمن اینترنتی ناشی می شود که در آن مردم به دنبال دیدگاه دیگری هستند. علاوه بر این ، هیچ اثر علیتی در مطالعه وجود ندارد. افرادی که اقدامات زیر را انجام می دهند به راحتی ترجیح می دهند کسی را ترغیب کنند.

با توجه به این گفته ، در اینجا بهترین تکنیک ها ارائه شده است:

    از نقل قول مستقیم شخص مورد بحث خودداری کنید. این را می توان بیش از حد انتقادی تفسیر کرد.
    سریع به استدلال اصلی پاسخ دهید. انتظار انتظار اقناع را کاهش می دهد ، اگرچه این ممکن است به این دلیل باشد که پوستر اصلی به صورت آفلاین امضا کرده است.
    پاسخ های طولانی تر متقاعد کننده تر از یک خط است.
    زبان خود را آرام نگه دارید.
    به عنوان بخشی از این پاسخهای طولانی تر ، پیوندهایی به شواهد خارجی ارائه دهید که دیدگاه شما را پشتیبانی می کنند.
    سعی کنید به عنوان بخشی از گروه دیگری که با دیدگاه شما موافق هستند ، پاسخ دهید. هر چقدر بیشتر افراد یک بحث را مطرح کنند ، قانع کننده تر است.
    در حالی که مبادلات رفت و برگشت می تواند مثمرثمر باشد ، اما بیش از سه یا چهار سیگنال احتمال ترغیب فرد وجود ندارد.
    سعی کنید اطلاعات و دیدگاه های جدیدی را وارد بحث کنید. استدلال محققان با "کلمات محتوا" متفاوت به احتمال زیاد قانع کننده است. به عنوان مثال ، اگر کسی از یک نامزد سیاسی به دلیل پاسخ موثر به بیماری همه گیر COVID-19 حمایت می کند ، می توانید استدلال کنید که سیاست تجارت نامزد بی اثر است.

تغییر نظر کسی دشوار است. اما اگر فرد نسبت به دیدگاه های جدید باز باشد و شما از استراتژی های مبتنی بر شواهد استفاده کنید ، تحقیقات نشان می دهد که این کار مطمئناً امکان پذیر است.

همچنین می توانید این پست را در مورد مشاوره طلاق بخوانید : https://bit.ly/3ibclyj